Töölönkatu 23, 00260 Helsinki, Suomi
Ilmailukuja 1, 01530 Vantaa, Suomi
Helsinki, Suomi

P-Töölö, Töölönkatu 23

Oman auton pysäköintimahdollisuus: Ei. Pääsisäänkäynti on Töölönkadulla, aivan Töölöntorin vieressä. Kaksi sisäänkäyntiä sijaitsee Mannerheimintien puolella (Scandic Park ja Crowne Plaza- hotellien välissä ja toinen on Dunckerinkadun ja Mannerheimintien risteyksessä). Pysäköintihalliin on hissiyhteys, joka toimii PIN-koodilla. Koodi toimitetaan ennen vuokrauksen alkua. Pakettiautot ja henkilöautot!

Töölönkatu 23, 00260 Helsinki 0300 87 07 07 (0,89€/min +pvm/mpm) info@eurorent.fi
Töölönkatu 23, 00260 Helsinki, Suomi

Lentokenttä Helsinki-Vantaa

Oman auton pysäköintimahdollisuus: Ei, lentokentällä pysäköinti on maksullista. Eurorentin paikoille ei voi jättää omaa autoa. Automme on pysäköity lentokentän St1-huoltoaseman piha-alueelle. Pakettiautot ja henkilöautot!

Lentokentän St1-huoltoasema, 01530 Vantaa 0300 87 07 07 (0,89€/min +pvm/mpm) info@eurorent.fi
Ilmailukuja 1, 01530 Vantaa, Suomi

Toimituspalvelu Helsingin ja Vantaan alueella

Jos et pääse noutamaan tai palauttamaan vuokra-autoa toimipisteeseemme, niin toimituspalvelumme auttaa. Toimitamme vuokra-auton sinulle sovitusti Helsingin ja Vantaan alueella, mutta palveluyrityksenä toki joustamme sovittaessa toimitusalueesta. Toimituspalvelumme hinta Helsingin ja Vantaan alueella on 50,00 €. Pakettiautot ja henkilöautot!

Helsingin ja Vantaan alue 0300 87 07 07 (0,89€/min +pvm/mpm) info@eurorent.fi
Helsinki, Suomi