Linnanrakentajantie 6, 00880 Helsinki, Finland
Tammiston Kauppatie 10, 01510 Vantaa, Suomi
Helsinki, Suomi

Herttoniemi

Oman auton pysäköintimahdollisuus: Kyllä, parkkikiekolla 2h, pidemmälle vuokraukselle pyydäthän meiltä pysäköintiluvan ennakkoon. Automme on pysäköity Linnanrakentajantie 6 piha-alueelle. Noutovaihtoehdot: Palvelunouto (arkena klo.08:00 - 16:00 välillä) Itsepalvelunouto 24/7

Linnanrakentajantie 6, 00880 Helsinki 0300 87 07 07 info@eurorent.fi
Linnanrakentajantie 6, 00880 Helsinki, Finland

P-Töölö, Töölönkatu 23

Oman auton pysäköintimahdollisuus: Ei. Pääsisäänkäynti on Töölönkadulla, aivan Töölöntorin vieressä. Kaksi sisäänkäyntiä sijaitsee Mannerheimintien puolella (Scandic Park ja Crowne Plaza- hotellien välissä ja toinen on Dunckerinkadun ja Mannerheimintien risteyksessä). Pysäköintihalliin on hissiyhteys, joka toimii PIN-koodilla. Koodi lähetetään asiakkaalle ennen vuorkauksen alkua. Noutovaihtoehdot: Palvelunouto (arkena klo.08:00 - 16:00 välillä) Itsepalvelunouto 24/7

Töölönkatu 23, 00260 Helsinki 0300 870707 info@eurorent.fi
Töölönkatu 23, 00260 Helsinki, Suomi

Neste K Martinlaakson pysäköintialue

Oman auton pysäköinti mahdollisuus: Kyllä, mutta ainoastaan 2h parkkikiekolla. Automme on pysäköity Neste K Martinlaakson piha-alueelle. Noutovaihtoehdot: Itsepalvelunouto 24/7

Vihertie 39, 01620 Vantaa 0300 87 07 07 info@eurorent.fi
Neste-K Vihertie 39, Vihertie, 01620 Vantaa, Suomi

Heikinlaakso

Oman auton pysäköintimahdollisuus: Kyllä, piha-alueelle, tai kadunvarteen laillisesti pysäköitynä. Automme on pysäköity Kääpätie 6 piha-alueelle. Noutovaihtoehdot: Palvelunouto (arkena klo.08:00 - 16:00 välillä) Itsepalvelunouto 24/7

Kääpätie 6, 00760 Helsinki 0300 87 07 07 info@eurorent.fi
Kääpätie 6, 00760 Helsinki, Finland

Lentokenttä Helsinki-Vantaa

Oman auton pysäköintimahdollisuus: Ei, lentokentällä pysäköinti on maksullista. Eurorentin paikoille ei voi jättää omaa autoa. Automme on pysäköity lentoaseman St1 huoltoaseman piha-alueelle. Noutovaihtoehdot: Itsepalvelunouto 24/7

Airport parkkihalli / parking P33 01530 Vantaa 0300 87 07 07 info@eurorent.fi
Ilmailukuja 1, 01530 Vantaa, Suomi

Tammisto

Pysäköintialue sijaitsee Tammiston Plantagenin pääsisäänkäynnin edustalla Hagelstamintien puolella. Oman auton pysäköintimahdollisuus: Kyllä, alueella on vapaa pysäköinti liikennemerkkien puitteissa. Noutovaihtoehdot: Itsepalvelunouto 24/7

Tammiston Kauppatie 10, 01510 Vantaa 0300 87 07 07 info@eurorent.fi
Tammiston Kauppatie 10, 01510 Vantaa, Suomi

Toimituspalvelu pääkaupunkiseudulla

Jos et pääse noutamaan tai palauttamaan vuokra-autoa toimipisteeseen, niin toimituspalvelumme auttaa. Kehä III eteläpuoli on ohjeellinen toiminta-alue, mutta palveluyrityksenä toki joustamme. Perimme palvelusta hinnaston mukaisen maksun / suunta.

Pääkaupunkiseutu 0300 87 07 07 info@eurorent.fi
Helsinki, Suomi