Töölönkatu 23, 00260 Helsinki, Suomi
Ilmailukuja 1, 01530 Vantaa, Suomi
Helsinki, Suomi

P-Töölö, Töölönkatu 23

Oman auton pysäköintimahdollisuus: Ei. Pääsisäänkäynti on Töölönkadulla, aivan Töölöntorin vieressä. Kaksi sisäänkäyntiä sijaitsee Mannerheimintien puolella (Scandic Park ja Crowne Plaza- hotellien välissä ja toinen on Dunckerinkadun ja Mannerheimintien risteyksessä). Pysäköintihalliin on hissiyhteys, joka toimii PIN-koodilla. Koodi toimitetaan ennen vuokrauksen alkua. Pakettiautot, henkilöautot ja minibussit!

Töölönkatu 23, 00260 Helsinki 0300 87 07 07 (0,89€/min +pvm/mpm) info@eurorent.fi
Töölönkatu 23, 00260 Helsinki, Suomi

Lentokenttä Helsinki-Vantaa

Oman auton pysäköintimahdollisuus: Ei, lentokentällä pysäköinti on maksullista. Eurorentin paikoille ei voi jättää omaa autoa. Automme on pysäköity lentokentän St1-huoltoaseman piha-alueelle. Pakettiautot, henkilöautot ja minibussit!

Lentokentän St1-huoltoasema, 01530 Vantaa 0300 87 07 07 (0,89€/min +pvm/mpm) info@eurorent.fi
Ilmailukuja 1, 01530 Vantaa, Suomi

Toimituspalvelu Helsingin ja Vantaan alueella

Jos et pääse noutamaan tai palauttamaan vuokra-autoa toimipisteeseemme, niin toimituspalvelumme auttaa. Toimitamme vuokra-auton sinulle sovitusti Helsingin ja Vantaan alueella, mutta palveluyrityksenä toki joustamme sovittaessa toimitusalueesta. Perimme toimituspalvelusta hinnaston mukaisen maksun per suunta. Pakettiautot, koppiautot, henkilöautot ja minibussit!

Helsingin ja Vantaan alue 0300 87 07 07 (0,89€/min +pvm/mpm) info@eurorent.fi
Helsinki, Suomi