Linnanrakentajantie 6, 00880 Helsinki, Finland
Tammiston Kauppatie 10, 01510 Vantaa, Suomi
Helsinki, Suomi

Herttoniemi

Oman auton pysäköintimahdollisuus: Kyllä, parkkikiekolla 2 h, pidemmälle vuokraukselle pyydäthän meiltä pysäköintiluvan ennakkoon. Automme on pysäköity Linnanrakentajantie 6 piha-alueelle. Noutovaihtoehdot: Palvelunouto (arkisin klo 08:00 - 16:00), itsepalvelunouto 24/7 Pakettiautot, koppiautot, henkilöautot ja minibussit!

Linnanrakentajantie 6, 00880 Helsinki 0300 87 07 07 info@eurorent.fi
Linnanrakentajantie 6, 00880 Helsinki, Finland

P-Töölö, Töölönkatu 23

Oman auton pysäköintimahdollisuus: Ei. Pääsisäänkäynti on Töölönkadulla, aivan Töölöntorin vieressä. Kaksi sisäänkäyntiä sijaitsee Mannerheimintien puolella (Scandic Park ja Crowne Plaza- hotellien välissä ja toinen on Dunckerinkadun ja Mannerheimintien risteyksessä). Pysäköintihalliin on hissiyhteys, joka toimii PIN-koodilla. Koodi toimitetaan ennen vuokrauksen alkua. Noutovaihtoehdot: Palvelunouto (arkisin klo 08:00 - 16:00), itsepalvelunouto 24/7 Pakettiautot, henkilöautot ja minibussit!

Töölönkatu 23, 00260 Helsinki 0300 870707 info@eurorent.fi
Töölönkatu 23, 00260 Helsinki, Suomi

Tikkurila

Olemme nyt myös Tikkurilassa! Alueella on liikennemerkkien puitteissa vapaa pysäköinti. Automme löytyvät pysäköityinä Tikkurilan urheilupuiston pysäköintialueelta Trio Areenan edustalla olevilta pysäköintipaikoilta. Noutovaihtoehdot: Itsepalvelunouto 24/7 Pakettiautot, henkilöautot ja minibussit!

Läntinen Valkoisenlähteentie 52-54, 01300 Vantaa 0300 87 07 07 info@eurorent.fi
Läntinen Valkoisenlähteentie 52-54, Vantaa, Suomi

Neste K Martinlaakson pysäköintialue

Oman auton pysäköinti mahdollisuus: Kyllä, mutta ainoastaan 2 h parkkikiekolla. Automme on pysäköity Neste K Martinlaakson piha-alueelle. Noutovaihtoehdot: Itsepalvelunouto 24/7 Pakettiautot, koppiautot, henkilöautot ja minibussit!

Vihertie 39, 01620 Vantaa 0300 87 07 07 info@eurorent.fi
Neste-K Vihertie 39, Vihertie, 01620 Vantaa, Suomi

Heikinlaakso

Oman auton pysäköintimahdollisuus: Kyllä, piha-alueelle, tai kadunvarteen laillisesti pysäköitynä. Automme on pysäköity Kääpätie 6 piha-alueelle. Noutovaihtoehdot: Palvelunouto (arkisin klo 08:00 - 16:00), itsepalvelunouto 24/7 Pakettiautot, koppiautot, henkilöautot ja minibussit!

Kääpätie 6, 00760 Helsinki 0300 87 07 07 info@eurorent.fi
Kääpätie 6, 00760 Helsinki, Finland

Lentokenttä Helsinki-Vantaa

Oman auton pysäköintimahdollisuus: Ei, lentokentällä pysäköinti on maksullista. Eurorentin paikoille ei voi jättää omaa autoa. Automme on pysäköity lentokentän St1-huoltoaseman piha-alueelle. Noutovaihtoehdot: Itsepalvelunouto 24/7 Pakettiautot, henkilöautot ja minibussit!

Lentokentän St1-huoltoasema, 01530 Vantaa 0300 87 07 07 info@eurorent.fi
Ilmailukuja 1, 01530 Vantaa, Suomi

Tammisto

Pysäköintialue sijaitsee Tammiston Plantagenin pääsisäänkäynnin edustalla Hagelstamintien puoleisilla pysäköintipaikoilla. Oman auton pysäköintimahdollisuus: Kyllä, alueella on vapaa pysäköinti liikennemerkkien puitteissa. Noutovaihtoehdot: Itsepalvelunouto 24/7 Pakettiautot, koppiautot, henkilöautot ja minibussit!

Tammiston Kauppatie 10, 01510 Vantaa 0300 87 07 07 info@eurorent.fi
Tammiston Kauppatie 10, 01510 Vantaa, Suomi

Toimituspalvelu Helsingin ja Vantaan alueella

Jos et pääse noutamaan tai palauttamaan vuokra-autoa toimipisteeseemme, niin toimituspalvelumme auttaa. Toimitamme vuokra-auton sinulle sovitusti Helsingin ja Vantaan alueella, mutta palveluyrityksenä toki joustamme sovittaessa toimitusalueesta. Perimme toimituspalvelusta hinnaston mukaisen maksun per suunta. Pakettiautot, koppiautot, henkilöautot ja minibussit!

Helsingin ja Vantaan alue 0300 87 07 07 info@eurorent.fi
Helsinki, Suomi