Palvelut

Joustoa yrityksesi vaihteleviin ajoneuvotarpeisiin

Yrityksen kannattaa omistaa vain ne ajoneuvot, jotka tarvitaan jatkuvaan käyttöön. Auton vuokraus on varma ja taloudellinen vaihtoehto silloin, kun autojen tarve vaihtelee tai autojen käyttö on esim. projektiluonteista. Maksat autosta kuluja vain silloin kun autolle on todellista tarvetta. Auton vuokraus on hyvä vaihtoehto myös silloin, kun todellinen auton käyttötarve ei vielä ole selvillä tai yritystoiminta vielä hakee muotoaan. Meiltä löydät niin henkilö-, tavara- kuin kuorma autot minibusseja unohtamatta. Laajasta autovalikoimastamme löydät varmasti oikean auton kulloiseenkin tarpeeseen.

Eurorent sijaisautot

Eurorent-autovuokraamo toimittaa sijaisauton huollon, katsastuksen, teknisen korjauksen tai kolariremontin ajaksi.

Kolaritapauksissa, vakuutusyhtiön korvatessa vakuutuksesta 94 %, maksat itse vain 6 % vuokrahinnasta ja huoltoleasingautoilijana saat auton veloituksetta.

Muuttoautot

Meiltä löydät muuttoon niin autot, kuin hyödylliset lisätarvikkeetkin aina muuttolaatikoista alkaen.

Leasing

Leasing on hyvä vaihtoehto silloin, jos oman auton hankkiminen ei ole kannattavaa kausiluontoisen autontarpeen vuoksi, tai henkilöille ja yrityksille, jotka haluavat ajaa autolla huolettomasti ilman joka suunnasta tulevia maksuja ja laskuja. Me tarjoamme leasingit autoihin alkaen 2 viikon minileasingistä kestäen tarvittaessa vuosia.

Ole meihin yhteydessä niin etsitään sinulle sopiva ratkaisu!

Eurorent on paras valinta

Laadukas