Muutto

Muutto edessä?

Me Eurorentillä haluamme tarjota kaiken tarvitsemasi muuttoon.

Tarvitsetko muuttoosi apua vai pelkän auton? Järjestyy. Valikoimastamme löydät kaikkiin muuttoihin oikean kokoisen auton, lisätarvikkeet ja tarvittaessa myös muuttomiehet yhteistyökumppaniltamme.

Suosituimmat muuttoautot valikoimassamme tavaratilaltaan suurin B-ajokorttiluokalla ajettava koppiauto, joissa tavaratila on jopa noin 18m3 ja iso noin 13m3 tavaratilalla oleva pakettiauto. Mikäli kuitenkin tunnet, että pienempi auto ajaa asian paremmin, etkä halua maksaa tyhjästä, niin löytyvät nekin valikoimastamme.

Miltä kuulostaa huoleton paketti, jonka voit itse räätälöidä? Varauskoneesta voit valita sopivan auton, omien kellonaikojesi, sekä päivämääriesi mukaan, meiltä saat myös muuttolaatikot, nokkakärryt, sekä muut tarvikkeet . Sinä päätät, me toteutamme.

Mikäli et löydä tarvitsemaasi, niin ole meihin yhteydessä ja etsitään yhdessä paras vaihtoehto.

Tee varaus

Katso noutopistekohtaiset vaihtoehdot varauskoneesta valitsemalla noutopaikka. Syötä haluamasi vuokra-aika kellonaikoineen ja päivämäärineen, niin saat reaaliaikaisen saatavuuden näkyville.

Valitse lisätarvikkeet ja tee varaus, saat sähköpostiisi kaiken tarpeellisen. Miten helppoa!

Omavastuun pienennys?

Vähemmän huolia jos jotain sattuu?

Eurorentin omavastuut ovat liikenne- ja kaskovahingoissa maksimeja eli niiden päälle ei tule seisonta-aikoja tai muita kuluja, omavastuuosuus on aina vahinkokohtainen. Tämän takia alennettu omavastuu on todella alennettu ja omavastuun pienentäminen on edullista.

Tutustu autoluokkakohtaisiin omavastuisiin ja huomaa, että henkilöautoja suuremmissa autoissa pienennetty omavastuu on aina maksimissaan 500€ / vahinko.

Lisätarvikkeet

Meiltä saat lisätarvikkeet niin henkilö- kuin pakettiautoihinkin.

Muuttoa helpottavat nokka- tai porraskärryt? Muuttolaatikoita, voit noutaa ne jo ennen auton vuokraustasi, jotta saat kaiken valmiiksi, niin ei tarvitse kuin kantaa tavarat autoon.

Oletko kuljettamassa esimerkiksi moottoripyörää? Meiltä löytyy myös alumiinirampit ja kuormansidontaliinat.