Muutto

Muutto edessä?

Me Eurorentillä haluamme tarjota kaiken tarvitsemasi muuttoon.

Valikoimastamme löydät kaikkiin muuttoihin oikean kokoisen auton sekä kaipaamasi lisätarvikkeet.

Suosituimmat muuttoautot valikoimassamme tavaratilaltaan suurin B-ajokorttiluokalla ajettava koppiauto, joissa tavaratila on jopa noin 18 m3 ja iso, noin 13 m3 tavaratilalla oleva pakettiauto. Mikäli kuitenkin tunnet, että pienempi auto istuu tarpeisiisi paremmin, etkä halua maksaa tyhjästä, niin löytyvät nekin valikoimastamme.

Miltä kuulostaa huoleton paketti, jonka voit itse räätälöidä? Varauskoneesta voit valita sopivan auton sinulle sopivaan ajankohtaan, ja meiltä saat myös muuttolaatikot, nokkakärryt, sekä muut tarvikkeet.

Mikäli et löydä tarvitsemaasi, niin ole meihin yhteydessä ja etsitään yhdessä paras vaihtoehto.

Tee varaus

Katso noutopistekohtaiset vaihtoehdot varauskoneesta valitsemalla noutopaikka. Syötä haluamasi vuokra-aika kellonaikoineen ja päivämäärineen, niin saat reaaliaikaisen saatavuuden näkyville.

Valitse lisätarvikkeet ja tee varaus, saat sähköpostiisi kaiken tarpeellisen. Helppoa!

Omavastuun pienennys?

Vähemmän huolia, jos jotain sattuu?

Eurorentin omavastuut ovat liikenne- ja kaskovahingoissa maksimeja, eli niiden päälle ei tule seisonta-aikoja tai muita kuluja, omavastuuosuus on aina vahinkokohtainen. Tämän takia alennettu omavastuu on todella alennettu ja omavastuun pienentäminen on edullista.

Tutustu autoluokkakohtaisiin omavastuisiin ja huomaa, että henkilöautoja suuremmissa autoissa pienennetty omavastuu on aina maksimissaan 500€ / vahinko.

Lisätarvikkeet

Meiltä saat lisätarvikkeet niin henkilö- kuin pakettiautoihinkin.

Muuttoa helpottavat nokka- tai porraskärryt? Muuttolaatikoita, voit noutaa ne jo ennen auton vuokraustasi, jotta saat kaiken valmiiksi, niin ei tarvitse kuin kantaa tavarat autoon.

Oletko kuljettamassa esimerkiksi moottoripyörää? Meiltä vuokraat edullisesti alumiinirampit ja kuormansidontaliinat.