Leasing

Tarpeesi mukaan

Nykyään kannattaa omistaa vain ne ajoneuvot, jotka tarvitaan jatkuvaan käyttöön. Auton vuokraus on riskitön ja taloudellinen vaihtoehto silloin, kun autojen tarve vaihtelee, tai autojen tarve on vain esimerkiksi projektiluontoista. Maksat autosta kuluja vain silloin kun autolle on todellista tarvetta. Auton vuokraus on hyvä vaihtoehto myös silloin, kun todellinen autotarve ei vielä ole selvillä, tai yritystoiminta hakee vielä muotoaan.

Mikäli tarvitset lyhyen aikavälin auonvuokrauksen esimerkiksi loman, projektin tai minkä tahansa kahden viikon – kahden kuukauden kestävälle ajanjaksolle, valitse huoleton minileasing!

Jos auton tarpeen arvioitu kesto on pidempi, valitse räätälöitävä leasing kahdesta kuukaudesta joustavasti niin pitkälle kun autoa tarvitset.

Lähetä meille tarjouspyyntö

Teemme tarjouksen aina tarpeesi mukaan juuri niitä vastaavilla ehdoilla. Kerro tarjouspyynnössäsi arvio ajetuista kilometreistä ja kalustotarpeesta, sekä mahdollisista erityistoiveista. Lähetä tarjouspyyntö tästä.

Minileasing

Minilesing sopimus 2 viikkoa – 2 kk on erinomainen lyhyen aikavälin vaihtoehto.

Voit huoletta ajaa autolla ja kaikki paitsi tankkaus, sekä nesteiden lisääminen kuuluu sopimukseen.

Sopimuksen voi tehdä useammasta autosta myös siten, että jos alkuun tarvitset vaikka minibussia kaksi viikkoa ja tämän jälkeen pakettiautoa, onnistuu!

Leasing

Leasing sopimus mahdollistaa sopimussisällön räätälöinnin.

Voit valita esimerkiksi haluatko itse vakuuttaa auton vai käyttää vuokraamon vakuutuksia. Voit halutessasi luvallamme teippauttaa auton yrityksesi brändin tueksi.

Mahdollisuus valita sisällytetäänkö renkaiden vaihto ja säilytys sopimukseen tai haluatko vaikkapa pesettää auton meillä. Kaikki on sovittavissa.

Odotusaika

Oletko ostanut uuden auton, jolla on toimitusaika mutta tarve autolle olisi jo nyt?

Tarvitsetko itse, tai tarvitseeko työntekijäsi autoa siksi aikaa, että ostettu auto saapuu? Käänny meidän puoleen!

Odotusauto on kustannustehokas, yleensä minileasing-sopimus, jonka tarve ja aikaraamit ovat selvät, mutta saattavat muuttua. Eurorentin odotusauton saat sille ajalle, kun sitä tarvitset etukäteen sovitulla päivähinnalla, joka on yhtä edullinen kuin minileasing.

Kun uuden auton toimitusaika esimerkiksi lyhenee, voit palauttaa vuokra-auton ja maksat vain todellisesta käytöstä.