Yritys

Me olemme

Eurorent – kokemusta jo yli 50 vuoden ajalta

Autovuokraamo Eurorent

on kotimainen, luotettava autovuokraamo. Olemme perheyritys ja toimineet alalla jo yli 50 vuoden ajan, vuodesta 1971 alkaen. Palvelemme asiakkaitamme kolmannessa sukupolvessa.

Me haluamme olla asiakkaillemme se luotettava, joustava ja turvallinen valinta!

Haluamme aidosti olla luotettava yhteistyökumppani, joka auttaa ja tarjoaa ratkaisuja asiakkaidemme monenlaisiin tarpeisiin. Kuuntelemme asiakkaitamme herkällä korvalla ja kehittämme palveluamme jatkuvasti, muun muassa saamiemme palautteiden perusteella. Asiakaskuntaamme kuuluu laaja kirjo yksityishenkilöitä kuin yrityksiäkin. Toivomme lämpimästi, että asiakkaat palaavat meille vuokra-autotarpeen yllättäessä, joten pyrimme palvelussamme aina parhaaseen laatuun.

Ovatpa tarpeesi millaisia hyvänsä, me autamme löytämään oikean auton oikeaan aikaan. Vuokra-auto on helppo vaihtoehto vaihteleviin tarpeisiin!

Palveluksessanne Eurorent – autonvuokrauksen ammattilainen.

Arvomme

Suomalaisuus, perhe ja vastuullinen toiminta
Olemme kotimainen perheyritys. Haluamme olla mukana tarjoamassa vastuullisia palveluja asiakkaillemme. Panostamme kotimaisuuteen ja tarjoamme asiakaslähtöistä, joustavaa sekä suomalaista työtä tukevaa palvelua. Toimimme katse pitkällä tulevaisuudessa, sillä haluamme jatkaa toimintaamme vielä monia sukupolvia eteenpäin.

Kestävä kehitys ja ympäristö
“Kestävä kehitys on maailmanlaajuisesti, alueellisesti ja paikallisesti tapahtuvaa jatkuvaa ja ohjattua yhteiskunnallista muutosta, jonka päämääränä on turvata nykyisille ja tuleville sukupolville hyvät elämisen mahdollisuudet. Tämä tarkoittaa myös, että ympäristö, ihminen ja talous otetaan tasavertaisesti huomioon päätöksenteossa ja toiminnassa”.
Lähde: Ulkoministeriö

Autojen luotettavuuden ja käyttötarkoituksen lisäksi ostokriteerejä ovat auton käytön- ja valmistuksen ekologisuus, sekä tietenkin polttoaineen kulutus ja päästöt. Huomioimme hankinnoissamme myös autojen huoltoon ja korjaukseen liittyvät ympäristöarvot.

Eurorent – liikuttavan helppoa autoilua!

Palvelumme

Autoja jokaiselle
Panostamme kalustoomme ja tarjoamme vuokra-autoja monenlaiseen tarpeeseen. Valikoimastamme löydät pienet ja keskikokoiset henkilöautot, pakettiautoja useassa kokoluokassa sekä koppiautoja.

Meiltä pakettiauton vuokraus onnistuu vaivatta esimerkiksi muuttoon, sijaisautoksi yritykselle, remonttitarvikkeiden kuljetukseen, mökkimatkalle…

Kysy tarjousta myös pidemmästä vuokrausta!