Yritys

Me olemme

Eurorent – kokemusta jo 50 vuoden ajalta

Autovuokraamo Eurorent

on kotimainen, luotettava autovuokraamo. Olemme perhetyritys ja toimineet alalla jo lähes 50 vuoden ajan, vuodesta 1971 alkaen. Palvelemme asiakkaitamme jo kolmannessa sukupolvessa.

Me haluamme olla asiakkaillemme se luotettava, joustava ja turvallinen valinta!

Haluamme aidosti olla luotettava yhteistyökumppani, joka auttaa ja tarjoaa ratkaisuja asiakkaidemme monenlaisiin tarpeisiin. Kuuntelemme asiakkaitamme herkällä korvalla ja kehittämme palveluamme jatkuvasti, muun muassa saamiemme palautteiden perusteella. Asiakaskuntaamme kuuluu laaja kirjo niin yksityishenkilöitä kuin yrityksiä.

Ovatpa tarpeesi millaisia hyvänsä, me autamme löytämään oikean auton oikeaan aikaan. Vuokra-auto on helppo vaihtoehto vaihteleviin tarpeisiin.

Palveluksessanne Eurorent – autonvuokrauksen ammattilainen.

Arvomme

Suomalaisuus, perhe ja vastuullinen toiminta
Olemme kotimainen perheyritys. Haluamme olla mukana tarjoamassa vastuullisia palveluja asiakkaillemme. Haluamme panostaa kotimaisuuteen ja tarjota asiakaslähtöistä, joustavaa ja suomalaista työtä tukevaa palvelua. Toimimme katse pitkällä tulevaisuudessa, sillä haluamme jatkaa toimintaamme vielä monia sukupolvia eteenpäin.

Kestävä kehitys ja ympäristö
“Kestävä kehitys on maailmanlaajuisesti, alueellisesti ja paikallisesti tapahtuvaa jatkuvaa ja ohjattua yhteiskunnallista muutosta, jonka päämääränä on turvata nykyisille ja tuleville sukupolville hyvät elämisen mahdollisuudet. Tämä tarkoittaa myös, että ympäristö, ihminen ja talous otetaan tasavertaisesti huomioon päätöksenteossa ja toiminnassa”. Lähde: Ulkoministeriö

Autojen luotettavuuden ja käyttötarkoituksen lisäksi ostokriteerejä ovat auton käytön- ja valmistuksen ekologisuus. Sekä tietenkin polttoaineen kulutus ja päästöt. Myös autojen huoltoon ja korjaukseen liittyvissä hankinnoissa huomioimme ympäristö- ja luontoarvot.