Usein kysytyt kysymykset

Täältä löydät vastaukset yleisimpiin kysymyksiin.

Voiko auton palauttaa aukioloaikojen ulkopuolella?

Auton nouto ja palautus onnistuu 24h vuorokaudessa.

Voiko vuokraamaani autoa kuljettaa muut kuin minä?

Kyllä, kuljettaja voi olla eri henkilö kuin vuokralleottaja. Vuokralleottaja on kuitenkin aina loppuvastuussa mahdollisten lisäkulujen tai vahinkojen korvaamisesta.

Saako Eurorentin autoilla mennä ulkomaille?

Saa, mutta siitä on sovittava aina etukäteen, maastavienneistä voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme 0300 87 07 07.

Tarvitseeko auto tankata palauttaessa?

Luovutamme auton aina täyteen tankattuna ja asiakkaan kuuluu myös palauttaa täydellä tankilla, jos auto palautuu tankkaamatta veloitamme siitä tankkauspalvelumaksun, sekä puuttuvan polttoaineen.

Olen 20-vuotias ja minulla on ollut ajokortti vuoden verran. Saanko ajaa teidän autoja?

Kyllä saat, mutta perimme nuorenkuljettajanlisän alle 24-vuotiaalta tai jos ajokortti on ollut voimassa alle kaksi vuotta.

Mistä saan apua ongelmatilanteissa?

Meillä on päivystyspalvelu, jossa palvelemme 24h vuorokaudessa akuuttitilanteita varten.

En pysty varaamaan autoa netissä kun tarvitsen sen heti, mitä teen?

Soita päivystyspalveluumme. Äkillisiä autontarpeita on joskus mahdotonta ennakoida, ole yhteydessä päivystyspalveluumme, niin kartoitamme tilanteemme ja voimme löytää sinulle auton äkilliseen tarpeeseesi.

Minne palautan auton avaimet?

Varausvahvistuksessa on nouto- sekä palautusohjeet, josta selviää kunkin toimipaikan avainten palautus.

Jos palautan auton aikaisemmin, saanko rahaa takaisin?

Auto on varattu sille ajalle, jolle varaus on tehty ja se on vahvistettu. Emme palauta rahaa, vaikka auto palautuisi aikaisemmin. Auto on kuitenkin aina mahdollista palauttaa ennen vuokra-ajan päättymistä.

Mitä polttoainetta auto käyttää?

Autoon käytettävä polttoaine löytyy vuokrasopimuksesta merkittynä. Yleensä pakettiautot ja isommat ovat Diesel-käyttöisiä ja henkilöautot käyttävät bensiiniä 95E:tä. Varmista tieto kuitenkin aina sopimuksesta, mikäli olet epävarma.

Haluan vuokrata tietyn auton, voinko varata tietyn auton?

Autovalikoimassa on useita eri kokoluokkia, joiden merkit ja mallit vaihtelevat. Voit varata tietyn autoluokan, mutta et tiettyä autoa, toki teemme aina parhaamme, jotta voimme toteuttaa toiveet. Autoluokat saattavat myös vaihdella, mutta et koskaan saa pienempää autoa kun olet varannut. Pyrimme aina kuitenkin täyttämään asiakkaan toiveet autoista.

Voinko palauttaa auton eri paikkaan kuin mistä noudin sen?

Lähtökohtaisesti autot tulee palauttaa sinne mistä ne on noudettu, tai mihin palautus on vahvistettu. Mikäli haluat palauttaa auton eri paikkaan, voit tiedustella mahdollisuutta siihen asiakaspalvelustamme 0300 87 07 07.

Haluan, että henkilökuntanne antaa auton vuokralle, miten voin varmistua asiasta?

Varauskalenterissamme on kaikki pisteemme joista auton saa noudettua, kun valitset ”Palvelunouto”-pisteen niin saat henkilökohtaisen palvelun auton noudon yhteydessä, sekä tarvittavan opastuksen ajoneuvon kanssa.

Haluan jatkaa vuokra-aikaa, miten se onnistuu?

Vuokra-ajan jatkaminen vuokra-aikana on mahdollista, mikäli varaustilanteemme ei estä tätä. Täytyy siis varautua siihen, että vuokra-ajan jatkaminen ei ole aina mahdollinen. Mikäli haluat muuttaa varaustasi ja vuokra-aikaasi ennen vuokrauksen alkua voit olla meihin yhteydessä sähköpostilla info@eurorent.fi

Minulta jäi tavaroita vuokra-autoon, mistä voin tiedustella niitä?

Ota yhteyttä meihin sähköpostin välityksellä info@eurorent.fi. Voimme tarkistaa löytötavarat, sekä vuokraamasi auton. Emme kuitenkaan vastaa autoihin jätetyistä tavaroista.