Loaners

Sijaisautot

Sattuiko kolari tai hajosiko auto?

Vahingon sattuessa me autamme! Toimitamme sinulle sijaisauton huollon, katsastuksen, korjauksen tai kolarikorjauksen ajaksi.

Kolaritapauksissa, vakuutusyhtiön korvatessa syyttömän osapuolen vakuutuksesta 94 %, maksat itse vain 6 % sijaisauton vuokrahinnasta. Huoltoleasing autoilijana saat ajoneuvon veloituksetta korjauksen ajaksi.

Soitto meille, niin me hoidamme loput

Kun tarvitset autoa huollon- tai korjauksen ajaksi, niin ota meihin yhteys. Varataan auto ja me hoidamme loput: Toimitamme auton korjaamolle, selvitämme vakuutusyhtiön kanssa korvausasiat, pidämme sinut ajan tasalla korvausasioista ja pidämme huolen, että saat tarvitsemasi auton silloin kun sitä tarvitset.

Tarpeellista tietää

Toimitamme sinulle auton korjaamolle, jonne viet oman ajoneuvosi. Polttoaine ei sisälly hintaan, auto tulee aina palauttaa tankattuna.

Sijaisautojen omavastuuta on myös mahdollisuus pienentää, mutta vakuutus- tai leasingyhtiö ei korvaa sitä. Mikäli haluat pienentää omavastuun, tai ottaa tuulilasivakuutuksen, ilmoita se meille varatessasi sijaisautoa.

Autot ja kokoluokat

Ajoneuvon kokoluokka määräytyy vakuutuksen mukaan, vakuutusyhtiöt korvaavat eri autoluokkia pienistä henkilöautoista- jopa kuorma-autoihin, aina riippuen minkälainen vakuutus sinulla on. Nämä asiat me hoidamme puolestasi, riittää kun teet vahinkoilmoituksen ja tarvittaessa toimitat vakuutusyhtiölle myös käyttötarveselvityksen autosta.

Auto käyttöön

Jotta voit saada sijaisauton käyttöösi tulee sinun tehdä vakuutusyhtiölle vahinkoilmoitus. Mikäli vahingon aiheuttaja on toinen osapuoli tulee myös hänen tehdä vahinkoilmoitus, nämä ilmoitukset tehdään vahingon aiheuttajan vakuutusyhtiöön.